VOORWAARDEN VOOR DE ONLINE VERKOOP VAN GOEDEREN EN DIENSTEN.


Door een bestelling bij ons te plaatsen, gaat u akkoord met al onze algemene voorwaarden en informatie op deze pagina. Dat betekent dat u bij het kopen van iets bij ons akkoord gaat met onze voorwaarden. Wij behouden ons het recht voor om alle informatie op de MOYA.nl website te allen tijde te wijzigen. Tenzij anders vermeld, zijn alle bedragen op de website van MOYA.nl in euro’s.

1.DIT DOCUMENT BEVAT ZEER BELANGRIJKE INFORMATIE MET BETREKKING TOT UW RECHTEN EN VERPLICHTINGEN EN DE VOORWAARDEN, BEPERKINGEN EN UITSLUITINGEN DIE OP U VAN TOEPASSING ZIJN. LEES DIT ZORGVULDIG. DOOR OP DEZE WEBSITE EEN BESTELLING VOOR PRODUCTEN OF DIENSTEN TE BESTELLEN, GAAT U AKKOORD MET EN BENT U GEBONDEN AAN DEZE VOORWAARDEN. U MAG GEEN PRODUCTEN OF DIENSTEN VAN DEZE WEBSITE BESTELLEN OF VERKRIJGEN ALS U (A) NIET AKKOORD GAAT MET DEZE VOORWAARDEN, (B) NIET OUDER BENT DAN (i) TEN MINSTE 18 JAAR OF (ii) WETTELIJKE LEEFTIJD BINDENDE CONTRACT MET MOYA OF (C) IS VERBODEN VAN TOEGANG TOT OF GEBRUIK VAN DEZE WEBSITE OF ENIGE INHOUD, GOEDEREN OF DIENSTEN VAN DEZE WEBSITE DOOR TOEPASSELIJK RECHT. Deze voorwaarden (deze “Voorwaarden“) zijn van toepassing op de aan- en verkoop van producten en diensten via MOYA.nl (de “Website“). Deze voorwaarden kunnen door MOYA worden gewijzigd. (waarnaar wordt verwezen als “ons”, “wij” of “onze” zoals de context vereist) zonder voorafgaande schriftelijke kennisgeving op elk moment, naar eigen goeddunken. De nieuwste versie van deze voorwaarden wordt op deze site geplaatst en u moet deze voorwaarden lezen voordat u producten of diensten aanschaft die via deze site beschikbaar zijn. Als u deze site blijft gebruiken na een geposte wijziging in deze voorwaarden, betekent dit dat u deze wijzigingen accepteert en ermee instemt. Deze voorwaarden maken integraal deel uit van de gebruiksvoorwaarden van de website die algemeen van toepassing zijn op het gebruik van onze site. U dient ook ons privacy beleid zorgvuldig te lezen voordat u via deze site een bestelling plaatst voor producten of diensten.

  1. Aanvaarding en annulering van de bestelling.
    U gaat ermee akkoord dat uw bestelling een aanbod is om onder deze voorwaarden alle producten en diensten te kopen die in uw bestelling worden vermeld. Alle bestellingen moeten door ons worden geaccepteerd, anders zijn wij niet verplicht om de producten of diensten aan u te verkopen. Wij kunnen ervoor kiezen om naar eigen goeddunken geen bestellingen te accepteren. Na ontvangst van uw bestelling sturen wij u een bevestigingsmail met uw ordernummer en details van de door u bestelde artikelen. Acceptatie van uw bestelling en de totstandkoming van het verkoopcontract tussen MOYA en u vindt niet plaats tenzij en totdat u uw orderbevestigingsmail heeft ontvangen. U hebt de mogelijkheid om uw bestelling op elk moment te annuleren voordat wij u een orderbevestiging per e-mail hebben gestuurd door te bellen met onze klantenservice op +31207370679 of e-mail info@MOYA.nl
  1. Prijzen en betalingsvoorwaarden.

3.1 Prijzen. Tenzij anders vermeld, zijn alle bedragen op de website van MOYA.nl in euro’s. Alle prijzen op deze site kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. De prijs die voor een product of dienst in rekening wordt gebracht, is de prijs die van kracht is op het moment dat de bestelling wordt geplaatst en wordt vermeld in uw orderbevestigings-e-mail. Prijsverhogingen zijn alleen van toepassing op bestellingen die na dergelijke wijzigingen worden geplaatst. De vermelde prijzen zijn inclusief belastingen en kosten voor verzending en afhandeling. Wij zijn niet verantwoordelijk voor prijs-, typografische of andere fouten in een aanbieding van ons en wij behouden ons het recht voor om bestellingen die voortvloeien uit dergelijke fouten te annuleren.

3.2 Betaling. Betalingsvoorwaarden zijn naar eigen goeddunken en, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, moet de betaling door ons zijn ontvangen voordat wij een bestelling accepteren. Voorlopig accepteren wij IDEAL, PayPall voor alle aankopen. Later dit jaar of 2021 accepteren wij Visa en Mastercard. U verklaart en garandeert dat (i) de creditcardgegevens die u ons verstrekt waar, correct en volledig zijn, (ii) u naar behoren gemachtigd bent om een dergelijke creditcard te gebruiken voor de aankoop, (iii) de door u gemaakte kosten worden door uw creditcardmaatschappij gehonoreerd, en (iv) u betaalt de door u gemaakte kosten tegen de vermelde prijzen, inclusief alle toepasselijke belastingen, indien van toepassing.

3.3 Cadeaubonnen. Cadeaubonnen zijn te koop. Neem dan contact met ons op via +31207370679 of info@moya.nl

3.4 Kleuren. Er is alles aan gedaan om de kleuren van onze producten die op deze website verschijnen zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Omdat de werkelijke kleuren die u ziet echter afhangen van de monitor die u gebruikt, kan MOYA niet garanderen dat de kleurweergave van uw monitor exact overeenkomt met de kleur.

  1. retourneren en restitutie.

4.1 Retourneerbare en niet-retourneerbare artikelen. Behalve voor producten die op de site zijn aangemerkt als niet-retourneer baar, accepteren wij een retournering van de producten voor een terugbetaling van uw aankoopprijs, verminderd met de oorspronkelijke verzend- en administratiekosten, op voorwaarde dat dergelijke retourzending binnen dertig (30) dagen na levering plaatsvindt. en mits dergelijke producten: (a) worden teruggestuurd in hun oorspronkelijke staat; en (b) vergezeld van een verkoopbewijs aan MOYA. WIJ BIEDEN GEEN TERUGBETALING OP PRODUCTEN DIE OP DEZE SITE ZIJN AANGEWEZEN ALS NIET-RETOURBAAR. Op maat gemaakte en gegraveerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd en kunnen niet worden gerestitueerd. Alle verkopen zijn definitief na dertig (30) dagen vanaf de leveringsdatum.

4.2 Een retour aanvragen. Om producten te retourneren, dient u te bellen naar +31207370679 of een e-mail te sturen naar onze afdeling Retourneren op info@moya.nl om een retour aan te vragen. Als wij uw retour autoriseren, zullen wij u een Return Merchandise Authorization (“RMA”) -nummer geven voordat wij uw product verzenden. Retourzendingen van welk type dan ook worden niet geaccepteerd zonder een RMA-nummer.

4.3 Verzending van retourartikelen. Online aankopen kunnen in de winkel worden geretourneerd, alleen met een RMA-nummer. Of u kunt uw retourartikel verzenden zodra we uw retourverzoek hebben ontvangen en geautoriseerd, wij zullen u voorzien van een vooraf betaald verzendlabel samen met verzendinstructies. Verzend uw retourzending met dit vooraf betaalde verzendlabel volgens de verzendinstructies. Als u uw retourzending niet verzendt met behulp van het vooraf betaalde verzendlabel of volgens de verzendinstructies, bent u verantwoordelijk voor alle verzend- en administratiekosten voor geretourneerde artikelen en neemt u het risico op verlies tijdens verzending op zich, dus wij raden u ten zeerste aan om volledig uw retourzending verzekeren tegen verlies of beschadiging en dat u voor uw bescherming een vervoerder gebruikt die u een bewijs van aflevering kan bezorgen.

4.4 Verwerking van terugbetaling. Terugbetalingen worden verwerkt binnen ongeveer veertien (14) werkdagen na ontvangst van uw goederen. Uw terugbetaling wordt teruggestort op dezelfde betaalmethode die is gebruikt om de oorspronkelijke aankoop op de site te doen. Als u een defect artikel ontvangt, kunt u een terugbetaling ontvangen. Alle artikelen moeten worden geretourneerd binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel in nieuwe, ongebruikte staat met alle aangehechte labels en originele verpakking. Gebruik uw internationale postdienst als u vanuit het buitenland verzend of gebruik FEDEX of UPS. Uw belastingfactuur / ordernummer en e-mailadres zijn verplichte velden bij het verwerken van uw retour. Bij alle retourzendingen of reparaties moet een aankoopbewijs (een kopie) worden geleverd. Retourzendingen blijven de verantwoordelijkheid van de koper totdat uw artikel bij onze galerie wordt afgeleverd. Wij raden u ten zeerste aan om uw retourzending te registreren, omdat dit tracking en handtekening bij aflevering biedt. Als u een defect artikel heeft, neem dan contact met ons op voor verzendadvies. Breng ons onmiddellijk op de hoogte als wij u het verkeerde artikel hebben gestuurd of als uw artikel defect is. Het artikel moet binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Houd er rekening mee dat kleuren enigszins kunnen verschillen van de kleuren die door uw monitor worden weergegeven.

Dingen om te weten

* Wij moeten uw retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel ontvangen
* Alle items moeten in nieuwe, ongedragen staat zijn met alle labels en verpakking intact
* Wij verwerken retouren van donderdag tot vrijdag. Het kan 1 week duren voordat we uw retour hebben verwerkt
* Laat het ons onmiddellijk weten (binnen 10 dagen na ontvangst van het bestelde item) als wij u het verkeerde item hebben gestuurd of als uw item defect is.

Tegoedbon

Uitverkoop / afgeprijsde artikelen kunnen alleen worden geretourneerd voor een tegoedbon.

Tegoedbonnen zijn geldig voor een periode van 6 maanden vanaf de uitgiftedatum.

Hoe u een online retourzending kunt indienen

Een artikel retourneren is eenvoudig! Volg gewoon de onderstaande instructies om te beginnen.

Stap 1 – Return

Bel +31 20 7370679 ons of mail ons op info@moya.nl. Wij hebben uw bestelnummer en e-mailadres nodig. Vertel ons welk artikel u wilt retourneren en waarom u het wilt retourneren.

Stap 2 – Return / RMA-nummer

Wanneer wij de retourzending goedkeuren, sturen wij u een Return Merchandise Authorization (“RMA”) -nummer. Schrijf het RMA-nummer op de achterkant van uw factuur en stuur deze factuur samen met uw artikel terug.
Wij weigeren over het algemeen alleen retouren als deze buiten onze retourperiode van 14 dagen vallen.

Stap 3 – Retourneer het artikel naar ons

Verpak uw item met alle originele verpakking / swingtags enz. En stuur het naar ons. Zorg ervoor dat u de factuur bij uw RMA-nummer vermeldt. Wij raden aan om aangetekende post / FEDEX / UPS / PostNL te gebruiken omdat deze traceerbaar is en wij moeten tekenen voor bezorging. Het item is uw verantwoordelijkheid totdat het onze galerie bereikt. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor u.

Stuur ons binnen 5 dagen na goedkeuring van uw RMA-nummer het artikel terug. Zodra uw artikel bij ons is aangekomen, verwerken wij uw retourzending, rekening houdend met 1 weken voor verwerking.

  1. Omwisselingen
    Als u onverhoopt een defect of onjuist artikel hebt ontvangen en deze wilt retourneren, neem dan contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen oplossen. Om uw online bestelling te ruilen, kunt u per e-mail of telefoon de details van het vervangende artikel specificeren. Indien op voorraad wordt dit vervangende artikel 14 dagen gereserveerd. Zodra uw originele item terug in onze galerie is ontvangen, zullen wij een creditnota afgeven voor de waarde van uw geretourneerde item(s). Deze kan vervolgens worden gebruikt om de aankoop van uw gereserveerde, vervangende artikel af te ronden.

Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten van het retourneren van het originele artikel aan ons.

Bel +31207370679 of mail naar info@moya.nl en vertel ons welk item u wilt ruilen.
Specificeer de details van het vervangende item dat u wilt, inclusief stijlnaam, kleur of printnaam en grootte indien nodig. Zodra wij uw retourverzoek hebben ontvangen, zullen wij goedkeuren of wij het vervangende artikel op voorraad hebben. Als wij het vervangende artikel niet hebben, nemen wij contact met u op via e-mail of telefoon. Indien op voorraad, kunnen wij uw vervangende artikel 14 dagen reserveren. Zodra het originele item terug in onze galerij is ontvangen, zullen wij een tegoedbon uitgeven – u kunt dit gebruiken om de aankoop van het gereserveerde item te voltooien. Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten van het retourneren van het originele artikel aan ons. Tegoedbonnen zijn geldig voor een periode van 6 maanden vanaf de uitgiftedatum.

  1. Zendingen; Levering; Titel en risico op verlies.
    Bestellingen worden op donderdag verzonden vanuit de galerie. Bestellingen die woensdag voor 12.00 uur zijn ontvangen, worden de volgende dag, donderdag, verzonden. Alle bestellingen die na 12.00 uur (woensdag op CET) worden ontvangen, worden de volgende donderdag verzonden. Houd er tijdens uitverkoopperiodes rekening mee dat het 5 werkdagen langer kan duren voor levering.

6.1 Verzending. Wij zorgen voor verzending van de producten naar de door u gekozen verzendoptie. U betaalt alle verzend- en administratiekosten die tijdens het bestelproces zijn gespecificeerd. U bent verantwoordelijk voor alle heffingen en belastingen die van toepassing zijn op een zending bij de douane. Voor alle zendingen is een telefoonnummer vereist.

6.2 Levering. Een handtekening is vereist voor alle zendingen op het moment van levering. Levering op zon- of feestdagen is niet mogelijk. Zaterdag bezorging is mogelijk beschikbaar, maar neem contact met ons op via +31207370679 of info@moya.nl voor prijzen en geschiktheid. Wij leveren niet aan P.O. Boxen of APO / FPO / DPO-adreslocaties.

6.3 Eigendom en risico op verlies. De eigendom en het risico van verlies gaan op u over bij de overdracht van de producten van de vervoerder aan u. Verzend- en leverdata zijn slechts schattingen en kunnen niet worden gegarandeerd. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen bij de verzending.

6.4 Artikelen die niet op voorraad zijn. Artikelen die niet aanwezig zijn op het moment van bestelling, worden ongeveer vier (4) tot zes (6) weken na ontvangst van uw bestelling verzonden. U ontvangt een verzendbevestiging wanneer de bestelling wordt verzonden. Als u uw bestelling eerder nodig heeft, neem dan contact met ons op om te kijken hoe snel wij u kunnen leveren. Er kunnen expeditiekosten van toepassing zijn.

Verzending binnen Nederland
Alle nationale bestellingen worden verzonden door Postnl. Bij bestellingen boven de € 100, – bieden wij gratis verzending door heel Nederland. Standaard levertijden kunnen binnen Nederland variëren van 2-10 werkdagen. Een melding via e-mail wordt verzonden na voltooiing van uw bestelling, samen met een trackingnummer. Volg uw bestelling via Postnl. Alle nationale bestellingen moeten bij ontvangst worden ondertekend (wij raden levering aan een zakelijk adres aan). In het geval van een onjuiste verstrekking van adresgegevens, kunnen er in sommige gevallen extra verzendkosten in rekening worden gebracht.
Standaard verzending binnen Nederland:
€ 0-99,99 aankoop Nederland: € 10
€ 100 + aankoop Nederland: gratis

Internationale verzending binnen Europa
Wij bieden verzending naar de meeste internationale bestemmingen. De prijs van het artikel en de verzendkosten zijn allemaal in € Euro en zijn inclusief Nederlandse BTW. Het onderdeel BELASTING / BTW wordt weergegeven bij het afrekenen.
De verzendkosten van € 30 zijn alleen voor verzending en dekken geen douane- of invoerrechten die relevant zijn voor uw land van bestemming. Mogelijk moet u de douane en invoerrechten betalen in uw land van bestemming. Deze kosten zijn voor rekening van de koper- neem contact op met uw lokale douanekantoor voor meer informatie. Als de douanekosten niet worden betaald en het artikel aan ons wordt geretourneerd, brengen wij eventuele extra kosten (douane- of vrachtkosten) in mindering voordat wij uw aankoop aan u terugbetalen. Levertijden kunnen variëren, maar zijn doorgaans tussen de 3 – 10 werkdagen afhankelijk van afstand vanaf Nederland. U ontvangt een e-mailmelding wanneer uw artikel is verzonden, samen met uw trackingreferentie. Wij verzenden internationale leveringen via Postnl, in sommige gevallen FedEx of UPS. Uw item moet worden ondertekend en de douanekosten moeten vóór levering worden betaald.
Wij raden u ten zeerste aan om een werk- / bedrijfsadres te gebruiken, aangezien leveringen altijd tijdens kantooruren plaatsvinden, en er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor her-levering als u er niet bent om het pakket te accepteren.
Kosten voor levering aan internationale bestemmingen binnen Europa:

€ 0-299,99 aankoop Europa: € 30
€ 300 + aankoop Europa: gratis

Internationale verzending buiten Europa
Wij bieden verzending naar de meeste internationale bestemmingen buiten Europa. De prijs van het artikel en de verzendkosten zijn allemaal in € Euro en zijn vrij van BTW. De TAX / BTW component wordt bij het afrekenen verwijderd. De verzendkosten van € 50 zijn alleen voor verzending en dekken geen douane- of invoerrechten die relevant zijn voor uw land van bestemming. Mogelijk moet u de douane en invoerrechten betalen in uw land van bestemming. Deze kosten zijn voor rekening van de koper – neem contact op met uw lokale douanekantoor voor meer informatie. Als de douanekosten niet worden betaald en het artikel aan ons wordt geretourneerd, brengen wij eventuele extra kosten (douane- of vrachtkosten) in mindering voordat wij uw aankoop aan u terugbetalen. Levertijden kunnen variëren, maar zijn doorgaans tussen de 3 – 10 werkdagen afhankelijk van afstand vanaf Nederland. U ontvangt een e-mailmelding wanneer uw artikel is verzonden, samen met uw trackingreferentie. Wij verzenden internationale leveringen via Postnl, in sommige gevallen FedEx of UPS. Uw item moet worden ondertekend en de douanekosten moeten vóór levering worden betaald. Wij raden u ten zeerste aan om een werk- / bedrijfsadres te gebruiken, aangezien leveringen altijd tijdens kantooruren plaatsvinden, en er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor her-levering als u er niet bent om het pakket te accepteren. Kosten voor levering aan internationale bestemmingen buiten Europa:

€ 0-499,99 aankoop buiten Europa: € 50
€ 500 + aankoop buiten Europa: gratis

  1. Goederen.

7.1 Cadeauverpakking. Alle pakketten komen in cadeauverpakking en in onze exclusieve MOYA-verpakking.

7.2 Geschenknota. U kunt een gepersonaliseerde notitie toevoegen die wordt afgedrukt op een MOYA-notitiekaart om in uw orderpakket te worden opgenomen. Geef het bericht op tijdens het afrekenen.

7.3 Graveren. Graveren is mogelijk voor bepaalde items. Gegraveerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Neem contact met ons op via info@moya.nl of +31207370679 (donderdag en vrijdag 11-17 uur zaterdag 11-17 uur Central European Time (CET)) voor prijzen en mogelijkheden.

7.4 Maatvoering. De ringmaat wordt naast het product weergegeven. Als u een andere ringmaat nodig heeft, neem dan contact met ons op. Alle andere ringmaten moeten als speciale bestelling worden geplaatst en worden binnen vier (4) tot zes (6) weken na ontvangst van de speciale bestelling verzonden. Het formaat van sommige ringen kan niet worden gewijzigd. Zie specifieke productpagina’s voor meer informatie. Als u een niet-aanpasbare ring wilt bestellen in een maat die niet op voorraad is, moet u uw bestelling als een speciale bestelling plaatsen. Neem dan contact met ons op via info@moya.nl of bel +31207370679 voor meer informatie.

7.5 Reparaties. Neem voor eventuele reparatieaanvragen contact met ons op via info@moya.nl of bel +31207370679 voor meer informatie.

7.6 Authenticiteit. Alle MOYA-sieraden bevatten het MOYA keurmerk en worden verzonden met een certificaat van echtheid. Neem contact met ons op via info@moya.nl of bel +31207370679 om een mogelijke vervalsing te melden.

8.BEPERKTE GARANTIE. WIJ GARANDEREN DAT DE PRODUCTEN DIE ZIJN GEKOCHT VAN DE SITE VRIJ ZIJN VAN GEBREKEN IN VAKMANSCHAP. ONZE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DEFECTE PRODUCTEN IS BEPERKT TOT REPARATIE, VERVANGING OF TERUGBETALING ZOALS BEDOELD IN DEZE GARANTIEVERKLARING. ALLEEN MOYA KAN UW ITEM VERMAKEN, WIJZIGEN, REPAREREN OF WERKEN. Alle MOYA-artikelen worden gedekt door een garantie van 6 maanden vanaf uw aankoopdatum. Wij zullen defecte artikelen repareren, vervangen of terugbetalen en hebben hiervoor een kopie van het aankoopbewijs nodig. Als u rechtstreeks online bij ons koopt, kunnen wij uw gegevens gewoon opzoeken in ons systeem, om zeker te zijn en uw aankoopbewijs te bewaren als aankoopbewijs. Voor alle garantieclaims is een kopie van het aankoopbewijs vereist.

8.1 Garantie-uitsluitingen. Deze beperkte garantie dekt geen schade als gevolg van: transport; opslag; verkeerd gebruik; het niet opvolgen van de productinstructies of het uitvoeren van preventief onderhoud; wijzigingen; ongeautoriseerde reparatie; normale slijtage; of externe oorzaken zoals ongevallen, misbruik of andere acties of gebeurtenissen buiten onze redelijke controle. Voor alle garantieclaims is een kopie van het aankoopbewijs vereist. MOYA-artikelen zijn niet gemaakt voor “heavy duty” of “tuinieren” gebruik. Behandel je item zoals je een pasgeboren baby of je favoriete paar schoenen zou behandelen – met liefde en zorg. Ga naar onze zorgpagina’s voor meer informatie.

8.2 Remedies. Met betrekking tot defecte producten tijdens de garantieperiode, zullen wij, naar eigen goeddunken, ofwel: (i) dergelijke producten (of het defecte onderdeel) kosteloos repareren of vervangen of (ii) de aankoopprijs van dergelijke producten terugbetalen. Wij betalen ook de verzend- en administratiekosten om het gerepareerde of vervangende product aan u terug te sturen als wij ervoor kiezen om de defecte producten te repareren of te vervangen.

8.3 Garantieservice. Om garantieservice te verkrijgen, moet u tijdens de garantieperiode +31207370679 bellen of info@moya.nl e-mailen om een RMA-nummer te verkrijgen (zie punt 4. Retourneren). Zonder RMA-nummer wordt geen garantieservice verleend.

8.4 Beperking van aansprakelijkheid. DE HIERBOVEN BESCHREVEN MAATREGELEN ZIJN UW ENIGE EN EXCLUSIEVE MAATREGELEN EN ONZE VOLLEDIGE VERPLICHTING EN AANSPRAKELIJKHEID VOOR EEN SCHENDING VAN DEZE BEPERKTE GARANTIE. ONZE AANSPRAKELIJKHEID ZAL ONDER GEEN ENKELE OMSTANDIGHEID HET WERKELIJKE BEDRAG DAT U HEEFT BETAALD VOOR HET DEFECTE PRODUCT DAT U HEBT GEKOCHT VIA DE SITE, EN ZULLEN WIJ OP GEEN ENKELE AANSPRAKELIJK ZIJN VOOR ENIGE KOSTEN, WERKZAAMHEDEN, WERKZAAMHEDEN, INCIDENTELE, SPECIALE OF PUNITIEVE SCHADE OF VERLIES, DIRECT OF INDIRECT.

9.Goederen niet voor wederverkoop of export. U verklaart en garandeert dat u producten van de site koopt voor uw eigen persoonlijk of huishoudelijk gebruik, en niet voor wederverkoop of export.

  1. Privacy. Ons privacy beleid, www.moya.nl, regelt de verwerking van alle persoonlijke gegevens die van u zijn verzameld in verband met uw aankoop van producten of diensten via de site. Zie onze privacypagina.
  1. Overmacht. Wij zijn niet aansprakelijk of verantwoordelijk jegens u, noch worden wij geacht deze voorwaarden in gebreke te zijn of te hebben geschonden, voor enige storing of vertraging in onze prestaties onder deze voorwaarden wanneer en voor zover een dergelijke storing of vertraging wordt veroorzaakt door of het gevolg is van handelingen of omstandigheden buiten onze redelijke controle, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, overmacht, overstroming, brand, aardbeving, explosie, overheidsacties, oorlog, invasie of vijandelijkheden (of de oorlog nu wordt verklaard of niet), terroristische dreigingen of daden, rel of andere burgerlijke onrust, nationale noodsituatie, revolutie, opstand, epidemie, uitsluitingen, stakingen of andere arbeidsgeschillen (al dan niet met betrekking tot ons personeelsbestand), of beperkingen of vertragingen die van invloed zijn op vervoerders of onvermogen of vertraging bij het verkrijgen van de levering van geschikte of geschikte materialen, materialen of telecommunicatiestoringen of stroomuitval. Toewijzing of delegatie ontheft u van al uw verplichtingen onder deze voorwaarden. Deze voorwaarden zijn niet bedoeld en zijn niet bedoeld om enige rechten of rechtsmiddelen aan iemand anders dan u te verlenen.

12.Kennisgevingen. Wij kunnen u onder deze voorwaarden op de hoogte stellen door: (i) een bericht te sturen naar het e-mailadres dat u opgeeft of (ii) door op de site te posten. Kennisgevingen die per e-mail worden verzonden, zijn van kracht wanneer wij de e-mail verzenden en kennisgevingen die wij door middel van posten verstrekken, zijn van kracht na ontvangst. Het is uw verantwoordelijkheid om uw e-mailadres actueel te houden. Om ons op de hoogte te stellen onder deze voorwaarden, moet u contact met ons opnemen via persoonlijke bezorging, nachtkoerier of aangetekende of aangetekende post naar MOYA, Spiegelgracht 36 sous, 1017 JS Amsterdam. Wij kunnen het adres voor kennisgeving aan en bijwerken door een kennisgeving op de site te plaatsen. Kennisgevingen via persoonlijke bezorging zijn onmiddellijk van kracht. Kennisgevingen die door een koerier per nacht worden gedaan, worden één werkdag na verzending van kracht. Kennisgevingen die per aangetekende of aangetekende post worden gedaan, worden drie werkdagen na verzending van kracht.

  1. Volledige overeenkomst en scheidbaarheid. Onze orderbevestiging, deze voorwaarden, onze websitevoorwaarden en ons privacy beleid worden beschouwd als de definitieve en geïntegreerde overeenkomst tussen u en ons over de aangelegenheden in deze voorwaarden. Als een bepaling van deze voorwaarden ongeldig, onwettig, nietig of niet-afdwingbaar is, wordt die bepaling geacht te zijn gescheiden van deze voorwaarden en heeft deze geen invloed op de geldigheid of afdwingbaarheid van de overige bepalingen van deze voorwaarden.
  2. Hulp of advies. Wij verwelkomen u graag, neem contact op met onze medewerkers op telefoonnummer +31207370679 tussen 11.00 en 17.00 uur CET op donderdag, vrijdag en zaterdag of per e-mail op info@MOYA.nl

Laatst bijgewerkt 8 mei 2020

Keurtekenplaat Waarborg